Kapcsolat:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jelöltjeink Budakeszin

2010.08.23. 18:14 barkoricsi

Polgármester jelölt:

Szél Bernadett

Szél Bernadett vagyok, 33 éves, életvitelszerűen 2002 óta élek Budakeszin. Közgazdászként és doktorjelöltként alternatív közgazdaságtannal és korrupciókutatással foglalkozom. Most nagyobb szükség van a foglalkozásteremtő, helyi vállalkozásoknak teret adó, a természeti értékek védelme iránt elkötelezett, feddhetetlen múlttal rendelkező, szakmailag felkészült új politikus-nemzedék térnyerésére, mint valaha! Az országgyűlési választásokon egyéni választókerületben csaknem 14 százalékos eredményt értem el, így bebizonyítottuk: az LMP már e térségben is valós politikai alternatíva. Választásával most Ön egy élhetőbb jövő zálogát tartja a kezében – kérem, éljen vele!

Képviselő jelöltek:

Szél Bernadett

Huszár Barbara

Huszár Barbara vagyok, 32 éves budakeszi német nyelvtanár, tolmács, szakfordító, édesanya. Gyakorló kismamaként elsősorban a számunkra fontos kérdésekért küzdenék: a játszóterekért, a közlekedésért, a tisztább környezetért.

Pataki Judit

Pataki Judit vagyok, 44 éves, marketing szakember és egészségtan-tanár, édesanya. 2005 óta lakom Budakeszin. Célom az átlátható önkormányzati működés megvalósítása, hogy  Budakeszi visszanyerhesse nyugalmát, természeti értékeit.

Szél Bálint

Szél Bálint vagyok, 35 éves közgazdász, családapa, régi budakeszi család leszármazottja, egy helyi vállalkozás vezetője. Politikai szerepvállalásommal a helyi munkavállalás és a vállalkozások lehetőségeinek felpezsdítését tűztem ki célul.

Zajtai Szabolcs

Zajtai Szabolcs vagyok, 44 éves képzőművész és grafikus. 20 éve, kisebb megszakításokkal élek Budakeszin családommal. Célom az, hogy budakeszi tisztább hely legyen: környezeti szempontból és működését tekintve egyaránt.

 

Serény József Vince

1948-ban születtem, Budakeszin 1989 óta élek, képviselőként dolgozom 2006 óta. Mérnökként víztechnológiákkal és vízi környezetvédelemmel foglalkozom egy nemzetközi vállalat főmérnökeként. Több EU finanszírozású projekt irányítója vagyok. Tapasztalataimat Budakeszi fejlesztéseinél is hasznosítom.

 

Garamszegi László

Garamszegi László vagyok, 39 éves, Makkosmárián élek családommal. A testületben elsősorban Budakeszi közlekedési helyzetének megoldásáért, járdáink és útburkolataink állapotának javításáért szállnék síkra.

Egely György

Dr. Egely György vagyok, hőerőgépész, 1950-ben születtem. Már diákként is laktam Budakeszin, 1979 óta pedig családommal is itt élünk. A közvilágítás hatékonyságának javításában és az energiafogyasztás csökkentésében szeretném segíteni a várost.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpilisbuda.blog.hu/api/trackback/id/tr862241799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása