Kapcsolat:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek:

barkoricsi 2010.02.17. 14:41:13

@Eaven: Bíztam is benne, hogy így lesz, elvégre a tudatos polgárok pártja vagyunk. Ez persze nem válthatja ki a mi aktivitásunkat...

Bejegyzés: 176 - 750 - 200

Eaven 2010.02.17. 10:32:47

Szerintem a körülményekhez képest jól haladunk. Érdekes, hogy sokak maguk keresik meg a neten a jelöltet és a legközelebbi gyűjtőpontot. Az ő esetükben nincs is szükség megkeresésre. Persze ez önmagában még nem elég de jelzi, hogy az általad leírt csoport létezik és akítv.

Bejegyzés: 176 - 750 - 200

édes élet akciócsoport 2010.02.16. 09:09:01

Ezzel a programmal régóta várt ügyek kerültek felszínre,ami ráadásul mindenkinek tök logikus, csak a jelen krémnek nem.....nyert ügyetek van, legalábbis Budakeszi -szinten....viszont sokan előtték már ezeket a típusú ígéreteket bkeszivel kapcsolatban,aztán vhol félúton elhalt minden cselekvés, kellett az új széna a barlangba....
Ígyhát kívánom, hogy lépjetek ezen tovább.Kezdetnek nem rossz.

Bejegyzés: MIÉRT nehéz bejutni Budakeszi térségéből a fővárosba?

barkoricsi 2010.02.14. 10:06:59

@kgergő: No meg ha nem hinnénk benne, nem csinálnánk ezt az egészet...

Bejegyzés: MIÉRT tűntek el a bölcsődék?

barkoricsi 2010.02.14. 10:06:10

@kgergő: Lehet, hogy idealista vagyok, de szerintem igen.

Bejegyzés: MIÉRT tűntek el a bölcsődék?

l ember 2010.02.13. 00:41:26

elképzelhető lenne-e egy gyerekbarát munkahely?

Bejegyzés: MIÉRT tűntek el a bölcsődék?

Ez vagyok 2009.12.14. 17:10:25

Ha meglesz a minőségi tömegközlekedés, legyen ez autóbusz, vonat, villamos, metro... és az ahhoz szükséges csalásmentes viteldíj megtérítési módszerek, továbbá a megfelelő számú és férőhelyű P+R parkolási lehetőség, akkor mondhatjuk, hogy megálljunk, mert itt van már a Kánaán agglomerációs utazási lehetőségek terén. Láttam már ilyet Szingapurban. Ne adjuk fel :)

Bejegyzés: Miért nehéz bejutni az agglomerációból a fővárosba?

Ez vagyok 2009.12.14. 17:03:01

A gyermekek lehető legjobb fejlődése érdekében az anyukára van leginkább szükségük 3 éves korukig. Onnantól már ők is "elvágynak" a közösségbe. A legszükségesebb lenne ezt a három évet anyagilag nem ellehetetlenülve átélni a családoknak. Én ezen három éves állami pénz rááldozást (GYED) részesíteném előnybe a családok részére, mint a bölcsödébe járást, illetve azok létrehozását. Természetesen a jogosultságot megfelelő előírásokhoz kötném, gondolok itt a munkaviszonyra, közép- és felsőfokú oktatásban töltött időre...

Bejegyzés: MIÉRT tűntek el a bölcsődék?

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2009.11.29. 17:04:46

Igazad van, sok és jó vonatra lenne szükség. Piliscsabára lehessen 30-40 perc alatt kijutni. Ez reális cél, csak fel kell újítani a vágányt.
Vonat kellene a Zsámbék-Páty-Budakeszi-Budaörs-Budapest vonalra, ehhez "csak" sínt kell építeni. Azt is látni kell azonban, hogy a vonat adót visz, a benzin adót hoz, tehát rövid távon gondolkodva a kormány a maximális autószámban, és nem a közösségi közlekedés fejlesztésében érdekelt. Itt az idő, hogy tudatosítsuk (magunkban is) a jövő generáció iránti felelősségünket.

Bejegyzés: MIÉRT nehéz bejutni a térségből a fővárosba?

minorita 2009.11.22. 22:26:17

Szerintem a megyei önkormányzatokat azért hozták létre, hogy a megyéket a maguk komplexitásában lássák, hogy figyeljék a megyék településeinek infrastrukturális ellátottságát, hogy a lehetőségek, az igények mentén decentralizált fejlesztéseket hajtsanak végre, és összehangolják a fejlesztési projekteket. Hát ezt valóban a megyében nem lehet látni, mert ha a fővárosi gazdasági adatokat kivennénk a megyéből, akkor sok esetben a megye mutatói rosszabb értéket mutatnának, mint sok más "elmaradottnak" tekintett megye, vagy régió. Az elmúlt 20 év fejlesztéseit az határozta meg, hogy milyen szine volt az adott önkormányzatnak, és ez harmonizált-e az éppen regnáló kormánnyal. Szóval ez nem mehet így, mert a jövő nem lehet a szinek kérdése és harca.

Bejegyzés: MIÉRT válunk lassacskán Budapest 32. kerületévé ?

minorita 2009.11.22. 22:21:02

@Ez vagyok:
A jelenlegi önkormányzatokat messze nem érdekli az, hogy a kerékpár utak építését szorgalmazná, pedig a biciklisek nem szennyezik a környezetet. Kerékpár utakat nemcsak, vagy egyáltalán nem a főútvonalak mellett kellene kialakítani, mert az valóban önveszélyes tett biciklisként azon közlekedni. Viszont lehetne olyan utakat, elkerülő utakat bővíteni biciklis sávval, ahol a nagy forgalmú utak és a biciklis utak elkerülnék egymást és környezetromboló hatása sem lenne. Ahol építenek is, ott a legkönnyebb megoldást választják, a főutakból, vagy a járdaszegélyből lelopnak egy kicsit, s ezzel az öszvér megoldással próbálnak mindenkit a "jólét állapotába" hozni, ami aztán egyáltalán nem jön be, mert az autós szidja a biciklist, a biciklis pedig az autóst. Mivel én közlekedni autóval szoktam, biciklizni pedig gyakran, de szabadidőtöltés gyanánt, hát egyik helyzetben sem érzem jól magam, akkor sem, ha biciklist kell előznöm, és akkor sem ha biciklisként az autók között kell olykor imbolyognom.

Bejegyzés: MIÉRT nem lehet a térségben kerékpárral biztonságosan közlekedni?

minorita 2009.11.22. 22:12:18

Az állampolgári aktivitás mellett nagyon fontos lenne, ha végre lenne akarat és elhatározás arra, hogy arra,amit létrehoztunk, amit demokratikus intézményrendszernek nevezünk végre működne is. Számos intézményt, ellenörző szervet tartunk fenn adóforintjainkból, s ezek a szervek, szervezetek nem elsősorban a dolgukat, hanem a mindenkori regnáló elit kiszolgálását tartját szem előtt. Határozott cél kell, hogy legyen, hogy ezek a szervezetek azért jöttek létre, hogy végezzék ellenörző, elemző, megállapító munkájukat pártoktól, politikai elitektől függetlenül, nem pedig fidesz, mszp, szdsz, stb.kiszolgálóivá kell válniuk, hanem létrehozásukkor megállapított feladataikat kell magas szakmaiság mellett, normatív módon ellátniuk. Ez az elmúlt 20 év nagy hiányossága, melynek látjuk hatásait, hogy tudni illik "hullanak a csontváz hegyek a szekrényből". Sajnos még nem tudjuk, hogy mik is vannak ott, de ez nehéz út lesz, mert a szekrénybe a jelenlegi pártok rakták.

Bejegyzés: MIÉRT hagynak ki minket rendszeresen a bennünket érintő döntésekből?

Ez vagyok 2009.11.22. 17:51:18

Jelenleg, ha valaki kimerészkedik biciklivel (kerékpárutak és útszélesítési sáv híján) az országutakra, csak a vakszerencsének köszönheti, hogy nem esik baja. Egyáltalán nem rajta múlik, hogy ne történjen tragédia. Megérkezéskor hálálkodjon, hogy megúszta. Tisztára, mint egy szerencsejáték. De, ha már nincsenek kerékpárutak, jó lenne, ha első körben az autóvezetői tanfolyamokon megtanítanák az autósokat, hogy "legyen szemük" a biciklisekre, mert egyenlőre csak az autókat nézik sokan, a biciklis mintha nem is lenne, pedig ott van szegény. Számomra teljesen természetes, hogy szinte megállok a biciklis mögött, míg a szembejövő autó elmegy. Az esetek többségében azonban nincs így. A biciklis és a két autós egyszerre van egymás mellett az úton. Tök véletlen, ha a biciklis ezt megússza. Többféle megoldása illetve megoldások együttes alkalmazása lehetséges egyféle probléma esetén. Nyilván, ha lennének kerékpárutak, illetve a biciklis nem kerülhetne az autósok elé, ez egy biztonságos eset lenne. Tudjuk, hogy ez csak sokára valósul meg. Hát, figyeljenek az autósok, "legyen szemük" a biciklisekre is. Már ezzel sok baleset megelőzhető, kiküszöbölhető lenne.

Bejegyzés: MIÉRT nem lehet a térségben kerékpárral biztonságosan közlekedni?
süti beállítások módosítása